چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
خبر گزاری حوزه

کارگاه آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم ویژه بانوان مبلغه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسنی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان لرستان در این کارگاه، توان‌افزایی طلاب و مبلغات در بیان تفسیر قرآن کریم و آسان نمودن راه فهم قرآن برای مردم را از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بیان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این کارگاه با اشاره به این‌که امروز برگزاری برنامه‌های قرآنی و اجرای این کارگاه‌ها با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن یک ضرورت انکارناپذیر است افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی فرهنگ قرآنی در جامعه به عنوان یک دستورالعمل کامل برای بشریت مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به این‌که باید مسئولان کشور از حضور روحانیون مبلغان دینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بیشتر بهره گیرند گفت: امید می‌رود با جذب مبلغان دینی و روحانیون در کرسی‌های تدریس ذره‌ای از دغدغه‌های دینی و فرهنگی مقام معظم رهبری کاسته شود.

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی سه روزه، مبلغان مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم را زیر نظر حجت‌الاسلام معرفت از مدرسان حوزه فرا می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha